23 Nisan 2011 Cumartesi

Neden tekrar yazmaya basladim?

  1. Cunku kimseye anlatamayacagim anlatsam da aciklayamacagim sacmaliklarim var.
  2.  Ucuk hayallerimin gercek olmasi var. Anlatsam da anlamazlar.
  3. Design hastasiyim. Yaratıcılık konusunda gercekten iyi oldugumu dusunuyorum ve bu konuda karsilikli yardimlasmak ve gelismek istiyorum.
  4. Yalan soylemekten sıkıldım. Artık sorgulanmadan birseyleri anlatmaya ihtiyacim var.
  5. Bu blogu bir suru dilde yazabilirim ama anadilimde hislerimi daha iyi anlatabilecegimi dusunuyorum.
  6. Bi suru ulke gezdim. Benim gibi olanlara nasil ucuza ve kaliteli yasayip giyinilir onu kendi kesiflerimle paylasmak istiyorum
  7. Hayatimin degismesi icin son 1 ayim. Kimseyle planlarimi paylasamadigim icin ve bir turlu dogru karari veremedigim icin sinirliyim bi sekilde stres atmam lazim.
  8. Kendi kazancimla zengin olmak istiyorum. Bu yuzden brainstorm yapıcak birilerine ihtiyacim var.
  9. Fazlasiyla insanustu guclere inaniyorum. Bu konuda yapmadigim sey kalmadi ben yandım siz yanmayin diye size tek tek aciklama yapmak istiyorum. :)
  10. Ask acisi cekmekten acilarimla tas kalpli biri oldum. Geneli aptal olan erkekleri nasil parmaginizda oynatirsiniz bunu hemcinsimle paylasmak istiyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder